10 tips για να μην (κατα)πιέζεσαι μέσα στην εβδομάδα

8G2A2920
Σήμερα Παρασκευή, θα ήθελα να σου γράψω μερικά tips για να ανταπεξέρχεσαι κατά τη διάρκεια της εβδομάδας ενώ “πήζεις”.

Ως γνωστός μπουλετάκιας, τα απαριθμώ.

1. Την Δευτέρα το πρωί στο γραφείο, με τον πρώτο καφέ της εβδομάδας, φρόντισε να διαβάσεις για λίγη ώρα άρθρα που σε ενδιαφέρουν. Να ανοίξει το μυαλό. Μη το αφήσεις για άλλη μέρα, δεν παίζει να το κάνεις.

2. Στην αρχή της εβδομάδας φτιάξε ένα πρόγραμμα με ραντεβού, δουλειές, σούπερ μάρκετ, λέιζερ,αποτριχώσεις, όλα. Όλα μέσα. Ό,τι έχεις να κάνεις. Βάλ’ τα κάτω για να δεις πώς θα κινηθείς.

3. Κεφάλαιο «Δουλειές στο σπίτι». Εδώ, θα σου μεταφέρω μία συμβουλή που ακολουθώ. Κάθε μέρα για 15 λεπτά μόνο, κάνε μία βόλτα στο σπίτι και μάζεψε κάλτσες, παπούτσια, στρώσε κρεβάτι και γενικά συμμάζεψε στα γρήγορα. Κάθε μέρα. Έτσι το σπίτι θα μένει σε μια σταθερά καλή κατάσταση.

4. Κράτα μία μέρα για εσένα. Ένα απόγευμα μην κάνεις τίποτα. Μείνε σπίτι, ξεκουράσου, σέρφαρε, μίλα στο τηλέφωνο ή μαγείρεψε.

5. Βγες για ένα ποτό για να χαλαρώσεις. Ένα, όχι να καταλήξεις την άλλη μέρα με hangover. 😉

6. Κάνε γυμναστική. Αυξάνει τις αντοχές και σταματά την κούραση, αντίθετα με την αντίληψη του «Είμαι κουρασμένη που να τρέχω».

7. Μην ξεχνάς τα φρούτα και το νερό.

8. Τεντώσου. Κάθε πρωί στο κρεβάτι τεντώσου για ένα λεπτό. Τεντώσου και στο γραφείο. Θα νιώσεις καλύτερα.

9. Ετοίμασε τα outfits της εβδομάδας σε κρέμαση για να είσαι ξέγνοιαστη.

10. Κοιμήσου 11 και ξύπνα 7 για να προλάβεις το πρωί να κάτσεις λίγο σπίτι.

8G2A2821

8G2A2880

8G2A2916

Leave a Reply